Obserwatorzy

piątek, 6 lipca 2012

Zapowiedź konkursu!

No ja się śniegu w lato nie spodziewałam, ale to co się dzieje na dworze.. o matko..
Z uwagi na to, że upał nie pozwala mi spędzić więcej niż 10 min przed kompueterem, zapowiadam że jak tylko zrobi się chłodniej na moim blogu pojawi się konkurs. Nagrody to produkty firmy Floslek. Więcej za kilka dni.. :)

Tymczasem, jak ktoś ma ochotę to i w upał zmaluje coś na pazuryrach ;) Życzę wytrwałości :)

Chmurek Wam trochę życzę i dostępu do jakiegoś akwenu :P

Peace!:)

3 komentarze:

  1. Ciekawy konkursik się zapowiada, Flos-Lek ma świetne kosmetyki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie najchłodniej mam przed komputerem, wiatraczek i mrożona herbata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja luuubię taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.