Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

Prezencikowy haul

Kolejna malusieńka przechwałka na salonach ;) 
Przyjechała w odwiedziny moja Sis, która mieszka w Londynie. Zawsze przywozi mi jakieś fajne prezenciochy. Tym razem dostało mi się lakierami, w 3 bardzo fajnych odcieniach (zdjęcia niżej). Lakiery pochodzą z serii Color Riche L'oreal.
Lakiery mają bardzo fajne pędzelki, dzięki którym za jednym pociągnięciem, małe pazurki będą idealnie pomalowane.. Więcej o tym w tygodniu.. ;) stay tuned. 
Poza tym, czasem odwiedza Nas znajoma mojego Mama ;), która z kolei jest stałą bywalczynią tych droższych drogerii typu Douglas, Marrionaud... Dzięki Niej mam możliwość przetestowania kosmetyków, na które normalnie raczej nie byłoby mnie stać. Najczęściej dostaję od Niej mini wersje tuszy. Tym razem dostałam piękną pomadkę Estee Lauder (która swoją drogą pachnie obłędnie!) i maskarę firmy Sensai (zdjęcia niżej), o której usłyszałam całkiem niedawno dopiero. 
Zbiera mi się coraz więcej kosmetyków do recenzji. 

Pomadka ma odcień ciemno-bordowy ze złotymi drobinkami. Pachnie cudownie słodko, ale i świeżo zarazem. Już wiem, że się z nią polubię :)

Przypominam Wam o KONKURSIE, który trwa jedynie do jutra! Przecież niewiele wysiłku trzeba, a warto :) bo wydaje mi się, że nagrody całkiem są spoko ;) Także wio! Do roboty! :)

Peace!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.