Obserwatorzy

środa, 22 stycznia 2014

Ulubieniec pielęgnacyjny 2013r i nie tylko! Żel 3w1 od Under20!

Dzisiaj kilka słów o jednym z moich ulubieńców kosmetycznych 2013 roku. Właściwie nie tylko minionego roku, ale już chyba zawsze będzie dla niego miejsce na mojej półce.

Under 20 - 3w1 żel myjący + peeling + maska

24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do powstawania trądziku.
Potwierdzona skuteczność innowacyjnego połączenia 3 kosmetyków w 1 formule.

Zależnie od zastosowania, daje efekt:

  • żelu myjącego - dla głębokiego oczyszczenia;
  • Peelingu złuszczającego - dla skutecznego odblokowania porów i złuszczania martwego naskórka;
  • Maseczki - długotrwałe matowanie, regulacja przetłuszczania skóry.
3x EFFECT przeciw zaskórnikom
PRODUKT O ŚWIEŻYM ZAPACHU MANGO.
Skuteczność potwierdzona dermatologicznie.


Kilka razy już wspominałam, że mam cerę tłustą/mieszaną, ze skłonnościami do zaskórników, rozszerzonych porów i wyprysków. Zdaję sobie sprawę, że na "jakość" i wygląd skóry mają wpływ nie tylko kosmetyki, ale i dieta. Uwierzcie, zmieniam się pod tym względem. Jednak jeśli potrzebuję dokładnego oczyszczenia buziaka z codziennego "brudu", i nie tylko, sięgam po właśnie ten produkt. Używam go we wszystkich możliwych kombinacjach: jako peeling, żel myjący i maseczkę. 
Pokrótce opowiem Wam o każdej z tych możliwości..

Maseczka: Jako maseczkę nakładam go 2 razy w tygodniu, na twarz przemytą żelem. Daję zastygnąć przez ok. 5min. Potem peelinguję twarz i zmywam ciepłą wodą. Przyjemne i delikatnie chłodzące wrażenie na buziaku. Świetne odświeżenie i oczyszczenie twarzy z niepożądanych gości. Widocznie zmniejszają się pory i produkcja sebum. Jeśli chodzi o matowienie skóry, ciężko mi powiedzieć, bo niedługo po zmyciu stosuję krem nawilżający.

Peeling: W moim przypadku najlepiej się sprawdza, po utrzymaniu go na buzi jako maseczkę. Kiedy troszkę podeschnie, wtedy ściera lepiej niż niejeden mechaniczny peeling. Od niepamiętnych czasów borykam się z suchymi skórkami. Miedzy innymi dzięki niemu, żegnam się z nimi. Po takim wypeelingowaniu buzi, pory są mniej widoczne i występowanie zaskórników odnotowałam znacznie mniejsze. Suche skórki znikają i mam spokój przez kilka dnia. Używam go 2 razy w tygodniu.

Żel myjący: To ulubiony moment wieczornej pielęgnacji. Uwielbiam po całym dniu przemyć sobie nim twarz. Odświeża i oczyszcza skórę twarzy.

Po każdym zastosowania skóra jest delikatnie napięta. Nie lubię tego efektu, ale to jedyny minus tego żelu. Poza tym, jak wspomniałam, zaraz potem używam kremu nawilżającego, więc jakoś specjalnie mi to nie pogarsza samopoczucia :)

Jeśli chodzi o zapach Mango, to ciężko mi powiedzieć.. Może rzeczywiście? W każdym razie zapach jest bardzo przyjemny i nienachalny. Dzięki temu, używanie tego produktu jest na pewno milsze. Dodatkowo, żel jest dość wydajny. Jedno opakowanie wystarcza mi na około 2,5 do 3 miesięcy. Uważam, że to nieźle.



Produkt ma konsystencję dość gęstą, koloru kredowo-białego z niebieskimi drobinkami. Zamknięty jest w tubie o pojemności 150ml

Na stronie producenta kosztuje 15,99zł. Dostępny jest w większości drogerii.
Mój sentyment i sympatia do tego produktu, wręcz każe mi go Wam polecić :) 

Pamiętajcie jednak, że każdy ma inną skórę i inne są jej wymagania. Producent ostrzega, że produkt nie nadaje się do skóry suchej i wrażliwej. Jeśli taką posiadacie, możecie znaleźć w ofercie Under20 podobne produkty, ale dostosowane do wymagań Waszej skóry.


Fakt, że otrzymałam produkt w ramach współpracy, nie wpłynął na moją opinię o nim.


Lubicie? Stosujecie? Jak sprawdza się u Was? :)

Peace!!


7 komentarzy:

  1. Dla mojej suchej cery niestety nie będzie najlepszym rozwiązaniem :( Zresztą daleko mi do under 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zrażona do serii Under20. Po pierwsze, kupiłam raz kosmetyk, który totalnie zapchał mi pory. Po drugie, jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Nie stosowałam i nie zastosuję mimo, że bardzo lubię markę Pani Eris ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie jakoś nie przejechałam się za bardzo na kosmetykach Eris. Może moja skóra po prostu je lubi i tyle :) No każdy musi wypróbować na sobie :) i albo pasuje albo nie :) Mam nadzieję, że jednak kiedyś jeszcze spróbujesz czegoś z tej linii i Ci się spodoba :)

      Usuń
  3. ja juz jadę 3 opakowanie a jeszcze o nim nie napisałam - to jest najlepszy peeling i najlepszy żel myjacy buźkę EVER - kto jeszcze nie ma niech kupuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie :) Ja już nie pamiętam, która to tubka :)

      Usuń
  4. Kiedyś miałam jakiś żel do twarzy z tej serii ale nie pamiętam czy był dobry bo było to na samym początku mojej pielęgnacji czyli gdzieś z 7 lat temu :) Od tego czasu nigdy nie używałam ale ciekawie wygląda, w sumie jeden produkt na całe zło :)

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.