Obserwatorzy

środa, 17 lipca 2013

Prywata..

Niestety mani na dłuższą metę nie było warte obfocenia i pokazania Wam.

Teraz już, jak to mówią, sram w gacie ze stresu przed operacją, więc nic sensownego pewnie nie przeczytacie ;)
Mam nadzieję, że do sprawności ręka wróci mi szybciutko i będę mogła podzielić się z Wami opinią o kilku produktach. Ta operacja będzie miała na celu usunięcie metalowych części z łokcia i kości ramiennej. Niestety będą musieli przejść koło nerwów, więc stąd moje zdenerwowanie i strach. Musi być dobrze, bo męża na funny arm nie znajdę ;)

Dodawanie otuchy w komentarzach jak najbardziej wskazane :)

Tymczasem, idę dalej przeżywać jutrzejszy dzień.

Trzymajcie kciuki, żeby mi bardzo ręki nie zepsuli :)

Buziaki!

Peace! :)

13 komentarzy:

  1. trzymaj się mocno i pozytywne nastawienie to szybszy powrót do zdrowia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elunia! Trzymaj się kochana i będę o Tobie myśleć!!! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że w obliczu stresu i strachu przed nieznanym nieczęsto to pomaga, ale mimo to napiszę - będzie dobrze! Trzymaj się :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się cieplutko :) Będzie dobrze, MUSI być dobrze ;) Czekamy na nowe posty, a nie :P Przesyłam ogromny wspierający uścisk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą.. jak tylko wrócę do sprawności na tyle, żeby skrobać z sensem :) Dziękuję za ugniotki :)

      Usuń
  5. Powodzenia! Spokoju ducha i pozytywnej energii! (wiem, że łatwo napisać). Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki! Na pewno wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem po 3 operacjach - obu kolan i stawu skokowego w prawej stopie. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana na pewno będzie dobrze! musi być ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę, mnie też czeka wyciąganie blach z nóg xD

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.