Obserwatorzy

sobota, 9 sierpnia 2014

Essie - Demure Vix + China Glaze - Fairy Dust

Ojeja.. Strasznie długo mnie tutaj nie było.. Chyba potrzebowałam takiej chwili, żeby na nowo wkręcić się w blogowanie. Ostatnio wpadłam na bloga Oleśki i w pełni popieram zmianę u niej. Sama nie wiem, czy dotychczasowa forma blogowania do końca mi pasuje. Przemyślę to i podejmę decyzję.

Tymczasem, chcę się z Wami podzielić mani, które mnie urzekło.
Na urodziny (swoją drogą, 30...) postanowiłam sprawić sobie prezent w postaci nowych Essie. Bardzo za mną chodził Licorice, bo wiadomo..czarnych lakierów nigdy za dużo. Drugi już wybrała mi Oleśka. Padło na Demure Vix. Wiedziała, co mi się spodoba. Ten przepiękny nudziak z różową poświatą skradł moje serce. Obecnie mam go na pazurkach i właśnie ten mani chciałam Wam pokazać.






Od Dominiki ( :* <3 )dostałam paczuszkę, w której znajdował się mój wyczekiwany wishlistowiec! China Glaze - Fairy Dust. Jezusie i Maryjko. Jakież to cudo!! Panuje na moich szponkach nieprzerwanie. Jak widzicie, tutaj też go nie zabrakło. Nie mogłam się powstrzymać. Prawda, że bomba?!

Mam nadzieję, że niedługo do Was wrócę. Jeśli siostrzenica mi pozwoli ;) Rośnie toto, jak na drożdżach.. :)

Peace!! :)

5 komentarzy:

  1. Nie badź czereśnia i zostan lajfstajlem!:D
    ciesze się, ze lakieros sie podoba no i z tym Chinkiem wyglada bosssko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ponownie :D Ta chineczka tworzy niesamowity efekt :D zachwycające połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jesteś :)
    Piękny jest ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pazurki
    http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.