Obserwatorzy

niedziela, 3 maja 2015

Prywataaa

Nie ma mnie, bo trzymam kredens.


Badamtsss..


A tak poważnie.. Jakoś nie mam weny na napisanie czegoś sensownego. Trochę się u mnie dzieje.
Zawsze mówiłam, że Londyn zmienia ludzi. Nie wiem, czy sama też się zmieniłam, czy jeszcze nie. Jak na razie mam na koncie drugą pracę (nie liczę 1,5h w piekarni, z której uciekłam). Najpierw popracowałam miesiąc w HMV - to taki wielki sklep z grami, muzyką i filmami - na Oxford Street. Kilka nowych znajomości, bliższych i dalszych. Potem chwila przerwy, a teraz od ponad 2 miesięcy pracuję w UOE - sklep z artykułami biurowymi - którego częścią jest Post Office (chyba nie muszę tłumaczyć?:P). Początki były bardzo ciężkie, nawet bariera językowa dała mi się we znaki, chociaż myślę, że angielski to raczej mój konik (fu. Nie Ola?). Na szczęście, po prostu potrzebowałam czasu. Teraz jest wszystko git. Praca jest spoko, jestem specjalistą od poczty i ekspertem części sklepowej. Może kiedyś jeszcze wrócę do nauczania.
Porandkowałam nawet trochę. Zatrzymałam się na jednym, może na chwilę dłużej.. się okaże.

Anyway...

Mam nadzieję, że za mną tęsknicie.

Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o sklep z artykułami biurowymi, to ja często taki asortyment zamawiam na https://somax.eu/. W ofercie sklepu można znaleźć szeroką gamę produktów przeznaczonych do codziennej pracy biurowej. Warto pamiętać o dobrze wyposażonym biurze, które jest gwarantem wydajnej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biuro kojarzy mi się głównie z pracą nad dokumentami. Niezbędnymi dodatkami, które można spotkać w niemal każdym pomieszczeniu biurowym są stemple oraz pieczątki https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/stempel-do-laku-referentka/. Stemple mają szereg różnych zastosowań. Z reguły używa się ich do zabezpieczania oraz oznaczania dokumentów, dyplomów oraz certyfikatów.

      Usuń
    2. Tu też nieco o pieczątkach i stemplach online - https://pieczatki.atavist.com/

      Usuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.