Obserwatorzy

niedziela, 11 marca 2012

Pierwszy ;) wstępny. ogólny.

No i w końcu brak zajęć, a właściwie to ich nadmiar, skusił mnie do napisania pierwszego postu. Generalnie nie jestem osobą, dla której blogowanie jest nowością, bo blogowałam już od 2001r? Jakoś w tych okolicach... Z tą jednak różnicą, że poprzedni blog mi uciekł gdzieś w sieci (właściwie to zapomniałam hasło do konta...) no i był on poświęcony raczej ogólnym przemyśleniom, niż temu czym się najbardziej interesowałam.. prócz "chopaków" ;) młoda byłam - trzeba mi wybaczyć :) 
Tutaj z kolei będę starała się zamieszczać nie tyle swoje przemyślenia, co postaram się wysłać w świat jeszcze trochę innych wibracji związanych z moimi zainteresowaniami :) 
Ostatnio odkryłam, że jest ich coraz więcej.. Nie wiem, czy to tak na starość, czy z nudy ;)  Generalnie będzie tu można znaleźć wszystko, zaczynając od pytań mocno życiowych, poprzez przechwałkę psią moją, kończąc na kosmetykach i innych pierdołach. Wiem, wiem.. ale nowość.. ;) Nic to. Może tego mi trzeba. Fresh perspective ;) yah. :) Zachęcam, może będzie bombowo, może kijowo.. pocieszenie jest takie, że zawsze jest "jakoś" :)

Peace:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.