Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

Versatile Blogger TAG

Zostałam nominowana do TAGu (jak to dziwnie brzmi ;P) bardzo mi miło. Dziękuję minmakeuptable. W tym TAGu opowiem Wam kilka faktów z mojego życia. Nie wiecie o nich zapewne.. Prócz kilku bliskich mi osób, które tutaj zaglądają:)
Ten post nie ma na celu wzbudzenia w Was współczucia.
Oto 7 faktów z mojego życia :)

Pierwsze Primo:
Uwielbiam muzykę! Tak, właśnie tak szeroko pojęte słowo "muzyka". Słucham wszystkiego. Zaczynając od lat '50 i '60 poprzez fazę na Hanson po lata '80 i glam rock, lata '90 aż po dzień dzisiejszy! Oto kilka moich ulubionych i wykonawców i  kapel, wybranych zupełnie przypadkowo:
To tylko te, które na szybko przyszły mi do głowy.. Jeśli wyrazicie chęć :) Pojawi się zakładka ;)

Drugie Prim ;)
Rok temu miałam wypadek. Spadłam ze schodów w domu i połamałam solidnie rękę. Mam stopień umiarkowany inwalidztwa, ale ręka działa prawie bez zarzutów! Po tyłku się podrapać mogę, więc jest git!
Trzecie Pri :P
Kocham psy! Bardzo brakuje mi mojej zaginionej suni :( Rok temu uśpiłam sunię, która była z Nami 14 lat, ale niestety bardzo chorowała...Jak widzę teraz jakiegokolwiek psiaka wpadam w stan euforii i miziania. Kocham.
Oto moja Dusia :( i Vegusia :(
Duna
 Vega
Czwarte Pr ;)
Nie wiem, czy wiedziałyście/liście, ale przez dobre 8 miesięcy mieszkałam w Warszawie... z Oleśką i jej obecnym Narzeczonym! :)
Oto Nasza Trójca kiedyś:
Piąte P :)
Od półtora roku borykam się z napisanie pracy magisterskiej z translatoryki. Wiem, że brzmi to wyniośle. Szkoda, że tak leniwie jest się do tego zabrać...
Szóste  :)
Jestem również masażystką! Jednak przez wypadek, przestałam masować.. Liczę, że niedługo wrócę do tego :)

Siódme  ;)
Uwielbiam słowotwórstwo. Często na moim blogu używam wymyślonych przez siebie, bądź innych, słów. Poza tym mam bardzo specyficzne poczucie humoru ;) O tym może kiedy indziej :P

A to już dodatkowo.. Jak każda wolna (i zajęta;) kobitka lubię sobie popatrzeć na fajnych mężczyzn.. Oto kilka zdjęć selebritis ;) którzy najlepiej oddają mój gust ;)
Proszę się zaopatrzyć w chusteczkę higieniczną, zapewniam silne emocje śliniące ;)
od lewej: Fred Durst (Limp Bizkit), Aaron Lewis (Staind)
Vincent DiMartino (Orange County Chopper)
Jensen Ackles, Jared Padalecki (Supernatural)

Yum, yum... Nom, nom, nom... c'nie?;)

Nie będę nikogo nominować! Kto chce, niech czuję się laminowany.. tfu, nominowany (za dużo o laminowaniu postów ostatnio:P)

Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam moją jakże skromną i ciekawą osobę :P


Peace!:)

1 komentarz:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.