Obserwatorzy

poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster Blog TAG

Przyszedł czas na opublikowanie kolejnego TAGu. Zwlekałam z tym, bo.. bo mi się nie chciało. Leń jestem. Patentowany. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

O TAGu Liebster Tag słychać w blogosferze już od kilku ładnych dni. Skierowany jest on do blogerek/rów o małej ilości obserwujących. A ja uważam, że jakakolwiek ilość obserwujących, to już dużo. Ja się cieszę ze swoich 161 (dzia!:D) i dla mnie to i tak więcej, niż się spodziewałam zakładając bloga. :)
Powinnam również zadać 11 pytań i wyróżnić kilka z Was, ale uznałam, że będzie lepiej, jak TAG nie będzie wracał do tych samych osób :) Więc zachęcam Was do odpowiedzi na pytania, na które ja coś naskrobałam. Taguję Was wszystkie! :) O!

Oto pula pytań od Bambusowego Raju:
1. Ulubiony kosmetyk bez którego nie możesz się obejść.
 Uuu.. to chyba będzie peeling do twarzy, potem krem nawilżający. Z kolorówki - baza UD :)
2. Ulubiona książka.
Do pewnego momentu moją ulubioną książką była "Potęga Podświadomości" Josepha Murphy'ego, potem wkręciłam się w Sagę Zmierzch. Mam jeszcze kilka, które czekają na mnie cierpliwie, m.in. "Hakawati Mistrz Opowieści" Rabih Alameddine, "Cień Wiatru" Carlos Ruiz Zafon. Jakoś coś ostatnio nie mogę znaleźć chwilki. Eh.
3. Jakich kosmetyków do makijażu używasz najczęściej?
Baza UD, poza tym używam tego, co mam. Nie będę wymieniać marek, bo jest tego za dużo.
4. Ulubiony lakier do paznokci (podaj nazwę firmy i odcień).
Oj, mam wiele ulubionych lakierów:
Brokat srebrny Vipera Jumpy 115
Essie - Watermelon
Essence - 06 Bella, 119 Boho Chic, 02 Circus Confetti
i naprawdę wiele, wiele innych :)
5. W jakim miejscu na świecie chciałabyś mieć drugi dom (np. żeby tam mieszkać przez kilka m-cy, na wakacjach itp.)?
Nie ważne gdzie, ważne z kim. :) A najchętniej domek z bali, na balach, na przejrzysto czystej wodzie.. żebym mogła do niej wskakiwać, kiedy bym tylko chciała i wyrzucać słoninkę na skwierczenie :) Pełen chillout.
6. Czy oglądasz seriale? Twój ulubiony to...
Oglądam bardzo wiele seriali (już teraz wiecie, czemu nie mam czasu pisać postów:P)
Grey's Anatomy, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Friends, That 70's Show, Two and a Half Men, Parenthood, Private Practice, Hart Of Dixie, 2 Broke Girls, Lekarze, teraz wkręcam się w Sons Of Anarchy (oj, jakie tam ciachaaaaaa).
7. Ulubiony przepis na kosmetyk domowej roboty.
Przyznaję się bez bicia, że jedyne co robię, to czasem rzucam żółteczko na włosy. Poza tym nie kombinuję, bo nie umiem :(
8. O jakim kosmetyku marzysz i śnisz najbardziej?
Kosmetyki nie spędzają mi snu z powiek. Nie marzę o kosmetykach, ale mam kilka na swojej wishliście, m.in. kilka lakierów CG i paleta Naked UD.
9. Posty o jakiej tematyce pojawiają się u Ciebie najczęściej?
Kto bywa, ten wie :P Najczęściej pojawiają się u mnie posty raczej paznokciowe.
10. Jaką fryzurę nosisz na co dzień?
Rozpuszczone, proste włosy, a na drugi dzień po myciu - wysoki pierdolnik.
11. Szkoła, studia, praca - czym się teraz zajmujesz?
Próbuję pisać pracę mgr i mam własną firmę, zajmuję się nauczaniem języka angielskiego.

Pula pytań od starrynightblue:
1. Twój ukochany film.

Taki najbardziej na świecie? City Of Angels :) Potem Saga Zmierzch, Grease, Labirynth, Little Shop Of Horrors, Christine, Clerks I i II, Dogma, Idle Hands i wszelakie komedie romansowe :)
2. Ulubiony kolor lakieru do paznokci na sezon jesienny.
W tym roku to chyba będzie czarny.
3. Czego unikasz w produktach do włosów?
Znowu bez bicia muszę się przyznać, że nigdy jakoś specjalnie nie zwracałam i nie zwracam uwagi na skład produktów. Zaczęłam jednak używać produktów wyłącznie przeznaczonych do mojego typu włosów.
4. Piosenka, której ostatnio słuchasz najczęściej.

 Te kawałki mi siedzą w głowie ostatnio. 
5. Twoje największe kosmetyczne odkrycie.
Kolumbem nie jestem :) A tak serio, ciężko powiedzieć.
6. Twój makijaż na dzień: minimalizm czy ekstrawagancja?
Raczej minimalnizm, ale jak coś do łba szczeli ;) to wiecie ;) Bywa różnie :)
7. Czy zaglądasz do sh lub lumpeksów?
Czasem, jednak szybko się wkurzam, bo nigdy nic nie potrafię znaleźć dla siebie :( Dla kogoś - zawsze.
8. Twój naturalny kolor włosów.
Cimny blund.
9. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co by to było?
Mocniejsze włosy.. albo paznokcie.
10. Twoja ulubiona gra komputerowa.
Nie gram :)
11. Co najchętniej robisz w długie, zimowe wieczory?
Najchętniej spędzam czas z kimś bliskim.. Jeśli kogoś takiego nie ma, to najchętniej jakiś przyjemny film, litr gorącej herbaty z miodem i cytryną i wio :)

Pula pytań od Mixoflifetestuje:
1. Chciałabym...
...przede wszystkim zdrowia i szczęścia dla moich bliskich i siebie samej :)
2. Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłam w życiu to...
...oja.. teraz jak o tym myślę, to nic nie mam w głowie. A myślałam, że jestem solidnie puknięta w główkę. Hmm. Może znajdę pomoc na FB :)
3. Ideał mężczyzny...
... to może zamiast pisać, pokażę Wam?
Aaron Lewis - Staind
Vincent DiMartino - O.C.C
Fred Durst - Limp Bizkit
Seth Rogen
Vincent Cavanagh - Anathema
Ryan Hurts

Generalnie: owłosiony, z brzuchem i gitarą. :) Jak nie jedno, to drugie albo trzecie :)
Jak to mówią: romantyczny, ale jak trzeba to i  CENZURA ;) widać po zdjęciach ;)
4. Lubię...
... ludzi ;) coca-colę, lody, drinki z palemką i malować paznokcie :P
5. Kim chciałaś zostać gdy byłaś małą dziewczynką...
..nauczycielką, żeby wstawiać jedynki, tak jak mi wstawiali w szkole.. no i mam to, co chciałam.
6. Dlaczego blog?
Dlaczego TAG? Bo stwierdziłam, że i tak maluję pazury, i tak używam kosmetyków.. czemu nie wbić się do świata blogosfery i nie podzielić się swoją pasją z innymi :)
7. W spodniach czy w spódnicy???
Spooodnie :) Chociaż ostatnie 2-3 lata latam w legginsach i kiecach...więc w sumie i to i to :)
8. Moje popisowe danie to...
...o kurde :) jak byłam na I roku studiów i przyjeżdżałam do Przyjaciółek na noclegowanie, to robiłam parówki z cebulą i sosem czosnkowym :P teraz częściej kombinuję z wszelakimi sałatkami i ciastami. Bliscy lubią moją sałatkę z ziemniaków :)
9. Ulubiony program tv:
W sensie program w ramówce? To nie posiadam chyba.. A nie, lubię Cake Boss :) i generalnie Buddy'ego Valastro :)
10. Za dużo...
...na tym świecie zła, cierpienia i debili.
11. Na balu przebierańców chciałabym być...
...wysoką, szczupłą, blondynką :P:P nie wiem :) nie myślałam o tym nigdy :) ale bardzo lubię stylizację na lata 50te i 60te :)

Pula pytań od Agnusbe:
1. Trzy słowa, które najtrafniej Cię opisują to...
yyy... czubek.. jakoś tylko to mam w głowie w tej chwili ;) trzeba by było spytać, tych którzy mnie znają :)
2. Jaki jest Twój kosmetyk wszech czasów?
Uwielbiam bazę UD, Eyeliner L'Oreal i wszystko Soap&Glory :)
3. A jaki największy bubel?
Kremy Eveline i odżywka 8w1 (u mnie się nie sprawdziła).
4. Gdybyś miała polecić mi dobry film na jesienny wieczór byłby to...
Little Shop Of Horrors :)
5. Bez jakiego dodatku nie wyszłabyś z domu?
Bez gaci :P w lato bez okularów przeciwsłonecznych, w zimę bez szalika i rękawiczek :)
6. Co najdziwniejszego można znaleźć w Twojej torebce?
Śmieci ;) Mam dziwny nawyk wrzucania śmieci do torebki (najczęściej papierków) jak nie widzę kosza. No i wszelakie tabletki.
7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Kiedyś była to zima, bo uwielbiałam się opatulać i wychodzić na śnieg. Patrzeć na oprószone śniegiem drzewa, i ten jego blask w słońcu. Coś bombowego. Od kiedy wyprowadziłam się z miasta i nie mamy asfaltu przy domu, już mniej cieszy mnie śnieg. Bardziej teraz wyczekuję wiosny i lata. Początku jesienie na wsi nie lubię. Pająki. Ble.
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
9. Wymień 3 ulubione blogi o dowolnej tematyce.
Ojejo.. nie wymienię. Się nie da :)
10. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?  
No właśnie ostatnio z weną mam problemy, ale jeśli już coś kombinuję, o zwykle inspiracja bierze się z internetu  blogi, zdjęcia itp.
11. Jakie rady mogłabyś dać początkującym blogerkom?
Wytrwałości w pisaniu. :)


Dzięki Dziołchy za wyróżnienie! Bardzo mnie ono cieszy i mam nadzieję, że udzieliłam satysfakcjonujących odpowiedzi :)

Peace!!:)

7 komentarzy:

  1. echhh, pamiętam te czasy, jak Vincent był moim ukochanym ;)))) teraz to głównie aktorzy (Fassbender, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm <3 ).

    a tak abstrahując od tagu - wybacz, że się jakoś tak dziwnie przywitałam na spotkaniu... wyszło co najmniej nienormalnie ;) jakaś taka nabuzowana byłam, jeździłam trzy razy wokół pl. politechniki, później mito i ogólny problem ze znalezieniem miejsca dla mnie i Tyma... na co dzień jestem dużo bardziej towarzyska i normalna :) mam nadzieję, że uda nam się pogadać następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam, żebyś była nietowarzyska:P

      Usuń
    2. ale na początku, Ela do mnie podeszła, a ja zachowałam się jak jakiś dzban ;)

      Usuń
    3. Dzban to jesteś, jak tak mówisz :)

      Usuń
  2. domek na bali też bym chciała :) esh esh :P

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.