Obserwatorzy

środa, 4 lipca 2012

MUA make-up

Przychodzę do Was dzisiaj z makijażem, który wykonałam już drugi raz na swoich malutkich, tłuściutkich powiekach :)








Całość została wykonana cieniami MUA, które dostałam od Panny Dominiki. A zobaczyć je możecie TUTAJ.
Całość zwieńczyłam delikatną kreską z cienia czarnego z paletki 120 i maskarą YSL Shocking.


Od tej notki będę starała się również pisać w języku angielskim, jednak nie zawsze wystarczy mi na to czasu.
______________________________________________________________________


Today I want to show you make-up, which I did for the second time, on my small and fatty eyelids :)
I used only MUA eyeshadows, which I got from Panna Dominika. You can read about them HERE.
I added soft black eyeshadow line on the upper lid and I put YSL Shocking mascara on my lashes.


I'll try to write also in English (starting now;), but not always will I have the time to do this.


Peace!!:)

1 komentarz:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.