Obserwatorzy

środa, 5 grudnia 2012

Santa is coming?

Podobno zima wielkimi krokami się zbliża.. Pierwsze płatki śniegu na moim trawniku są! Pies przynajmniej ma się w czym taplać :)
Z okazji środy zimowej, postanowiłam wkręcić się w nastrój świąteczny. Mam kilka pomysłów na mani, ale nic nie obiecuję, bo wiecie, że obietnic tutaj raczej nie potrafię dotrzymać.
Dzisiaj miałam chęć na czerwony paznokieć.. a co z czerwonego w grudniu można wycudować? No na pewno więcej niż ja hehe. Rzuciłam Pana Mikołaja.. a przynajmniej Jego brzucholek, no i czapę. 
Lakiery, których użyłam:
Vipera Jumpy 153
Golden Rose 242
Vipera Jumpy 118
+ czarna farbka

Efekt może nie jest powalający, ale dzieci na zajęciach wydawały się być zauroczone :) Pies też. ;)
Czy Wam też czas mija, jakby miał zamontowany motorek w tyłku?!
Masakra jakaś.

Nowy baner! Widzicie?Widzicie? :) Jak Wam się podoba :)?
Peace! :) as always.. :)

6 komentarzy:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.