Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Jedyny Sylwestrowy mani :)

Poprzedni post miał być ostatnim... Biorąc pod uwagę moją atrakcyjność (otóż od 3 dni jestem bardziej pociągająca;) poprawiłam sobie humorek nowym Sylwestrowym mani :)
Jest tego niewiele, ale chodził mi po głowie ze 2 dni :)
Tadaaaaam :)



Lakiery, których użyłam:
Golden Rose - Holographic Color - 102
Vipera Jumpy - 115
+ czarny lakier do zdobień

Jeszcze raz udanej zabawy i szczęśliwego! :)
Ugniatam i obśliniam :)

Peace!:)

5 komentarzy:

  1. świetne te paznokcie- bardzo mi się podobają! jeszcze nie widziałam podobnej propozycji na sylwestra czy karnawał. super :)

    szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pazurki, miałaś bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.