Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Chociaż na pazurach trochę śniegu :)

O! Zima przyszła! ;) Chociaż śniegu u mnie jeszcze nie widać, to już czuć jej mroźne oblicze :) W sumie się cieszę, bo mniej pająków :P No i mogę chodzić opatulona :) jak lubię :)
Skoro mamy grudzień, to uważam, że idealnie byłoby rozpocząć go mroźnym zdobieniem. Jak zwykle inspirowałam się Internetami :P
Zdobienie wykonane na pazurkach, które już nieraz tutaj widziałyście :) Moją jakże uroczą, pachnącą frezjami modelką paznokciowo-mejkapową jest Pani K. (Przywitajcie się ładnie :)
Jeśli uda Wam się dojrzeć.. te wzorki, które nieśmiało się ukazują na fotkach, to płatki śniegu :)
A zdjęcia robione przy sztucznym świetle :)

Lakiery, których użyłam:
China Glaze - II 77002 - tylko takie numerki znalazłam :/
Golden Rose - 242
Essence - #55 Let's get lost
Essence - Stamp me! silver
Essence - Gel Look Top Coat
+ biały piasek z brokatem

Jutro moja modelka pokaże Wam, co wymodziłam na jej jakże nietuzinkowych oczętach :)

Peace!! :)

9 komentarzy:

  1. ooo tak, brak robactwa, to jedyny plus zimy! :D
    pazurki super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma komarów choć dupę podwiewa ;p

      Pazurki piękne :)

      Usuń
  2. To ja, to ja :) nikt nie zaważył, że Pani Prezes połamały się szpony, ależ one są glittering :D i sieccccOOO siee!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki i świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah no nie ma pajakow (jupi) :D ja moge miec zime jak jest malo sniegu i nie jest - 30 :D hahah :) ale tez nie dluzej niz do 2 miesiecy :D Fajniutkie paznokietki :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma pająków? mój kot się wczoraj jednym bawił ;)
    Paznokcie baardzo ładnie wyglądają. Ja też mogę być kiedyś modelką jak mi pomażesz :D

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.