Obserwatorzy

piątek, 14 grudnia 2012

Christmas/Winter Manicure Vol. 4

No i kolejna odsłona tego, co plątało się w mojej głowie od dni kilku. Tym razem zdecydowanie bardziej zimowe niż świąteczne zdobienie.

Bałwanek :)
Lakiery, których użyłam:
Golden Rose 242
Essence - 54 Trust in Fashion
Vipera Jumpy 115
+ czarny lakier i folia do zdobień

Choinka :)
Lakiery, których użyłam:
takie jak wyżej + kilka kolorowych kropek :)
Jak zwykle, próba namazania choinki na moich pazurach nie należy do cudnych, ale musicie mi przyznać kilka punktów za postaranie się :P

Mam w głowie jeszcze kilka pomysłów, jednak nie wiem, czy uda mi się je zrealizować.. Liczę na to :)

Peace! :)

14 komentarzy:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.