Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Pupilkowy post! :)

Zapiekanka ziemniaczana w piekarniku, jedzenie dla psa się studzi, w kuchni porządek...
Jestem ze świeżo upieczonym Dziadkiem, a moim Tatą sama na włościach i tak o :)

Ale ja przecież nie o jedzeniu chciałam...
Dzisiaj stuknęła mi magiczna liczba 200 obserwatorów bloga!
Za co serdelecznie Wam

DZIĘKUJĘ, UGNIATAM I OBŚLINIAM  

Bardzo się cieszę, że liczba moich obserwatorów rośnie, a nie zmniejsza się :) Nic nowego nie wniosę, pisząc, że Wasze komentarze i zainteresowanie budzą we mnie chęć pisania. Przecież to oczywista oczywistość ;)
Z tej ów owej okazji, na blogu koło 21 marca pojawi się małe cosik, co być może Was zainteresuje.

Paznokci chwilowo jakoś specjalnie nie zdobię, więc sobotnia (czytaj dzisiejsza) notka poświęcona będzie kilku zdjęciom mojej suki :) Przedstawiałam Wam ją od razu po przygarnięciu jej, także to nic nowego :)
Oto i moja Franca... cudo znaczy ;)

 "Robią mi zdjęcia, bo boska jestem..."

 "To tu mam patrzeć?A co robisz?"

 "Byś mi coś rzuciła, a nie ciągle z tym pstrykającym czymś latasz..."

 "Eeee.. przemyślę to jeszcze..."

 "..jeju...ale dobra stopa!.."

 "Przedyskutujmy zakup nowej kości... Czekam na sugestie..."

 "Niech mnie ktoś przytuli..."

"Moje, moje, moje..." (zniosła wszystkie zabawki w jedno miejsce i na zmianę je dziumdziała:P) 

 Prawie jak PUMA

"Niech myślą, że wydoroślałam..." 

"Sieeeeeeemaaaaaa.."


Ciągle nie wiem ile ma miesięcy, bo każdy weterynarz ocenia inaczej :) W każdym razie broi, szczeka i na żarcie czeka :)

Tym optymistycznym akcentem żegnam się na dzisiaj z Wami :) Przynajmniej blogowo :)

Peace!! :)

32 komentarze:

  1. Ależ ona jest cudoownaaaaaaaaaaaaa! Daj! Daj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Słodka :) Kocham psy i mogłabym na ich zdjęcia patrzeć non stop :) Mój kundelek tez potrafi robić takie słodkie minki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna Sunia ;]
    Gratulacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny psiak! mój to miałby radochę jakby mógł za nią polatać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku, jaka słodka :)). ja mam swojego jamnixa (to mix jamnika i labradora). Kocham go nad życie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna mordeczka! Ach te nasze pupile, ja bez mojego Messiego też nie wyobrażam sobie życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wycaluj, wyglasz i wyprzytulaj cudo ode mnie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ma słodkie uszka :D jestem ciekawa jak będzie wyglądała jak całkowicie dorośnie, bo na razie jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tego co mówią weterynarze, to albo ma 7 albo 9 miesięcy ;) więc już chyba za dużo nie urośnie :)

      Usuń
  9. Do fotek pozuje jak niejedna gwiazda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest <3
    jak ja bym chciała, żeby moja Mollunia tak ładnie pozowała do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjj, urocza psinka :-)

    no może nie idealny smerfik, ale lepszej nazwy nie wymyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziachna! Sama chciałabym mieć takiego pieska :( Niestety - alergia.
    P.S. gratuluję 200 obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  13. przesłodka psinka! Gratuluje obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki świetny psiak :)

    ps. mam podsunięte, tylko że mam z nimi wieczny problem, są bardzo suche i w ogóle :D dlatego wyglądają trochę brzydko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, właśnie idę sobie nakładę kremu rękawiczki i spać ;D cieplutko będzie przynajmniej

      Usuń
  15. prześliczna jest! bym tuliła całe dnie i noce *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo.. to by jej pasowało Marti :D uwielbia się przytulać :D

      Usuń
  16. urocza przez duze U piękna:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest! :)
    + Gratuluję równej 200! A w sumie już widzę 202 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknego masz psiaka :) ostatnio też zastanawiam się nad psem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. samo szczęście ;d cudowny piesio ;D

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.