Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Inspirowany manicure pastele+złoto!

Wiosna, wiosna.. :D At last! :) Nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się z tego słońca, co tak świeci od niedawna na niebie. Zaczynałam chyba trochę popadać w deprechę.. Ta odcienie szarości, taki wszechobecny syf... a teraz, aż chce się żyć!


Co jakiś czas przeglądam sobie Pinterest, szukając inspiracji do paznokci. Wczoraj miałam ochotę na odrobinę Vintage'u na paznokciach, jednak z tego co widzę, wyszło mi coś zupełnie innego :)
Po raz kolejny przekonałam się, że marny ze mnie artysta. Nawet zakichanej gwiazdki nie potrafię namalować. Nic to! Dzieci na zajęciach się pozachwycały, więc udaję, że wyszło idealnie :D



Moje wykonanie:







Lakiery, których użyłam:
Inglot - 718
Bell - Lotus Effect - pistacja
Golden Rose - Miss Selene złotko (starł mi się numerek)
Essence - Gel Look Top Coat
+ złote świecidełka


Źródło inspiracji:




Pewnie niedługo na blogach zapanuje Wielkanocny szał na kurczaczki i zajączki. Aż jestem ciekawa, co w tym roku wymyślę :)

Peace! :)

20 komentarzy:

  1. Przepiękne! Uwielbiam takie pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci to wyszło :) Fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty za głupoty opowiadasz?:D Twoja gwiazdka wygląda jak gwiazdka. Ślicznie Ci wyszło! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) męczyłam się z pół godziny z nią :)

      Usuń
  4. A mi się właśnie bardzo podoba Twój mani ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło Ci to idealnie! :o

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ci wyszło :)
    lubię podziwiać takie pazurki, bo sama nie umiem robić żadnych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEPIEKNIE,BRAWA ZA TALENT I KREATYWNOSC

    OdpowiedzUsuń
  8. słitaśny! kurczaki u mnie odpadają, będą za to kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie :) obserwuję z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog-zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com
    ja juz obserwuje :*
    Wszystkiego Dobrego z okazji Naszego swieta;*

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.