Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

TheOleskaaa na moich pazuryrach gości!

Ostatnio pokazywałam Wam jak na moich pazuryrach prezentuje się lakier Wibo - Mint Sobret od Siouxie, z kolekcji blogerek. Dzisiaj, jako że udało mi się zdobyć (bez kitu był ostatni) lakier sygnowany "imieniem" mojej byłej Współlokatorki Oleśki, pokażę Wam jak ów lakier prezentuje się na moich paznokciach :) Wiem, że na blogach bije nim po oczach, ale to nie znaczy, że mam o nim nie napisać :) W końcu wierna jestem swoim Psiapsiółkom :)

Wibo - 9 Peaches and Cream od TheOleskaaa



Dostępność
Rossman (przy większym szczęściu)

Pojemność
8,5ml

Cena
5,99zł


Lakier, jak już zapewne wiecie, posiada wykończenie kremowe, ulubione Oleśkowe. Moje zresztą też, chociaż ostatnio lubuję się w brokatach ;) 
Dla mnie kolor jest ciężki do określenia, gdzieś tam jest mocno rozbielona brzoskwinia, ale i połączona z delikatnym pastelowym brudnym różem. Lubię takie kolory, które ciężko nazwać ;)







Na zdjęciach widzicie 3 warstwy i ciągle trochę prześwituje. Nie posiadam w tej chwili żadnego topa przyspieszającego wysychanie, więc nie pokusiłam się o 4 warstwę. Może dołożę ją wieczorem, jak nie będę miała za wielu zajęć. Boli mnie trochę to krycie, bo kolor jest MEGA. Myślę, że to dość duża wina pędzelka, który jest według mnie trochę za twardy. Przez to lakier smuży i stąd tyle warstw. Przetestuję go jednak jeszcze bez bazy, którą w tym przypadku na zdjęciach jest Joko - Ultra Utwardzenie.
Jeśli chodzi o trwałość, to ciężko mi jeszcze powiedzieć, bo rzuciłam go na pazuryry jakieś 20min temu :) ale nie mogłam doczekać się pokazania go u siebie na blogu.

EDIT: Lakier po użyciu topu wysuszającego wytrzymał na paznokciu 7dni! Jestem trochę zaskoczona, bo Wibo jakoś specjalnie nie imało się moich paznokci. Teraz na spokojnie mogę go używać i być kontent.

Nie wiem, czy zauważyłyście, ale ja rzadko mam po prostu pomalowane paznokcie. Ten kolor po prostu idealnie wygląda "sam". Mimo, że nie chce mi się bawić w skomplikowane zdobienia, to rzuciłam kawiorek, żeby nie było za nudno. Bulion pokryłam lakierem, który posłużył mi za bazę i liczę na to, że wytrzyma chociaż do wieczora.

Z tej kolekcji został mi jeszcze 1 lakier, ale odkładam opisanie go, bo nie mam siły na malowanie nim paznokci. Eh.

Peace! :)




24 komentarze:

  1. cudny jest ten kolor, tak kusicie ze chyba w koncu go kupie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. on jest ekstra, jak dla mnie jedyny naprawdę fajny(i to mimo, że mam zupełnie inny gust ;p)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawiorek świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. w moich rossmannach tego lakieru brak. jestem zła bo go bardzo chcę ;) ale jeszcze jestem cierpliwa i myślę że w końcu na niego trafię ;) z kawiorem wygląda to wszystko iście królewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie koleżance udało się kupić, ostatni wzięła ;) Więc jak dostanę w ręce, to manicure będzie od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolorek a ten kawior idealnie dopełnia ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor! Ja już chyba znalazłam, niebawem napiszę post na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym kawiorkiem wygląda idealnie ! kolor cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym kawiorem prezentuje się idealnie! Kawior nadał trochę charakteru paznokciom - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentuje z tym kawiorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor świetny ;] Z kawiorem prezentuje się idealnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. lakierek napewno jest pokryty jakims topem , bo mam ten lakier i bez topu to on sie tak ładnie nie błyszczy ...fakt trzeba nałozyć 3 warstyw a i tak przeswituje mi wytrzymał na paznokciacj długo okolo 5,6 dni ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topem pokryty jest jedynie pazurek z bulionem. Zdjęcia robiłam około 20 min po pomalowaniu, więc dość świeże :)

      Usuń
  13. Jak on bosko wygląda z tym kawiorem! Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny kolor, swietnie wyglada z kawiorem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie z tym kawiorem! Niestety u mnie Oleśka nie wytrzymywała nawet jednego dnia :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jest przepiękny, mam go ale jeszcze nie używałam.
    a z kawiorem wyglada bardzo efektownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie wygląda! a z tym kawiorem miodzio *_*

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.