Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

"Hollooooo" gradient ;)

Dzisiaj post na szybko, bo mimo, że ciągle jestem pociągająca jak krówka ciągutka, to wybieram się na urodziny Przyjaciółki i Jej TŻ do kujawsko-pomorskiego. Paznokcie zrobiłam właśnie na tę okazję, ale tak naprawdę nie wiem, do czego będą mi pasowały hehe.
Niestety moje pazuryry ostatnio osłabione straselnie, więc musiałam je solidnie skrócić :( Myślę, że na dłuższych byłby lepszy efekt.




Mam nadzieję, że chociaż trochę lepiej udało mi się obfocić te piękne holosie :)



Lakiery, których użyłam:
Joko - Preparat Proteinowo-krzemowy
Color Club -  850 Worth The Risque
Color Club - 852 Revvvolution
Essence - Gel Look Top Coat


Udanego weekendu ze słońcem na niebie i wiosną w sercu!! :)

Peace! :)

15 komentarzy:

  1. lubię taki gradient :) sama robiłam podobny ^^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się taki holo gradient!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie gradient pod kazda postacia :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Yolo Holo!! :D Super efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to wygląda, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj tam, i tak wyglądają świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny...musze sie w koncu dorobic jakiegos holoooo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne połączenie, strasznie mi się podoba *.*
    niestety nie ma hologramów ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie - mi cieniowanie tak ślicznie nie wychodzi :) Ale nauka czyni mistrza, będę ćwiczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna przejścia, nie umiem tak ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie! jestem pełna podziwu dla Twoich zdobień.. ja nie umiem tak, a i bawić mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.