Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

Zamszowe pazuryry? Czemu nie ;)

Jakoś na początku tygodnia doszła do mnie paczka z zamówieniem z Allegro.pl. Zamówiłam sobie 2 kolory zamszu do ozdabiania paznokci, tylko po to właściwie, żeby zobaczyć o co w tym wszystkim chodzi. O co tyle hałasu...
Zamówiłam sobie 2 kolory: czarny i to co miało być beżem, a okazało się kremem.
Niewiele czekając, rzuciłam się na robienie manicure'u z udziałem tych cudaków.. tzn. jednego z nich.
Aplikacja jakaś tam tragiczna nie jest, ale mimo wszystko trza się w niej trochę podszkolić.
Oto moje pierwsze podejście do futerkowych paznokci:





Widać prześwity, ale to dlatego, że nie opanowałam jeszcze do końca instrukcji obsługi ;) Trwałością mnie trochę zaskoczyło. Paznokcie zrobiłam w poniedziałek i zmyłam wczoraj (czwartek). Obawiałam się, że przy częstotliwości z jaką myję ręce, taki mani nie wytrzyma u mnie długo. Myliłam się. Do środy popołudniu wyglądał dobrze, na wieczór był już oklapnięty, a w czwartek zostało po tym zamszyku jedynie wspomnienie. Łatwo się zmyło i nie robiło wiele problemów :)
Niedługo przetestuję kremowy i powiem może kilka słów więcej.


PS. Ciągle jestem pociągająca :(

Peace!

18 komentarzy:

  1. mnie jakos futerkowe paznokcie nie jaraja, nie przekonam sie i koniec :P

    OdpowiedzUsuń
  2. na jakieś specjalne okazje- czemu nie, ciekawa alternatywa. jestem zaskoczona tym, co piszesz o trwałości, myślałam, że to atrakcja na jeden wieczór raczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też tak myślałam. Może dużo zależy od lakieru bazowego?Nie wiem.. może miałam lepszy dzień? :) Przetestuję kremowy i na pewno dam znać o trwałości jeszcze :)

      Usuń
  3. Też chcę niebawem spróbować tego zamszu :) Podoba mi się jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ten zamszyk ;]
    Czekam w takim razie na kremowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówka!

    wygląda... milusio^^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ciągle się czaję na ten zamsz ale jakoś nigdy nie miałam okazji go kupić :)
    Fajnie jednak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro można znaleźć w dobrej, niskiej cenie :)

      Usuń
  7. Zgadza się, mnie trwałość zamszu też zaskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się w to zaopatrzyć :D jestem bardzo ciekawa tych futerek :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny efekt, ładnie wyglada czarny. Inne "zamsze" nie koniecznie mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurna pierwszy raz mi się podoba, może też dlatego, że mam faze na czarne pazury ;P wracaj do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wygląda! Może i ja sobie takie zrobię! Ciekawe, jak długo będzie się u mnie trzymac to futro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt:D Chętnie bym sprawdziła jaki jest w dotyku taki zamsz na paznokciu:D

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.