Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Bojowo! O wiosnę walka! :)

Z uwagi na to, że nastawienie mam bojowe, dzisiaj post poświęcony zdobieniu wojskowemu. Bojowo jestem nastawiona, żeby przywołać wiosnę, a wykurzyć zimę. Podobne zdobienie mogłyście już u mnie zobaczyć TUTAJ. Może i się powtarzam, ale generalnie chciałam zobaczyć jak taki mani sprawdzi się na krótkich paznokciach.






Lakiery, których użyłam:
L'Oreal - 605 Rivegauchegreen
Essence - 06 Hazelnut Cream Pie
MUA - Black
Miss Selene - złotko (niestety numerek mi się starł)


Niestety rozdanie/konkurs z okazji urodzin bloga trochę się opóźni.

Jutro lub pojutrze o bazie, którą ...

Peace! :)

17 komentarzy:

  1. Boże, Twoje krótkie to u mnie długie :P Fajny wzorek generalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i wykonanie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie:) Podziwiam osoby, które potrafią wyczarować na swoich paznokciach tak perfekcyjne wzorki:) Wiem, ile nerwów kosztuje umiejętne połączenie poszczególnych lakierów. Ja, niestety, odpadam w przedbiegach, bo nie wykazuje zdolności manualnych;)

    Lubie wojskowe motywy. Mam nawet parę kurtek i spodni utrzymanych w tej specyficznej kolorystyce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdobienie, ja nawet takich plamek nie umiem :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyw moro! Też mi się marzy zrobić go na pazurkach, ale co zmaluje to nawet nie przypomina wojskowych barw...

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę moro na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :) Podoba mi się Twój blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci to wyszło :) !!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo udany efekt, ja się zbieram do zrobienia moro i jakoś ciągle mi się nie chce ;D a ten motyw uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takim moro to nic tylko na poligon lecieć i walczyć hehe Super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. I love it !!!!!!!!
    Come and see me and If you like my blog we can follow each other ?:)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.